حمله پهپادی ترکیه به نظامیان روسی در شمال حلب (ویدیو)

دوشنبه 22 خرداد 1402 - 13:26
https://iswnews.com/?p=96233

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در پی حمله پهپادی ارتش ترکیه به خودروی پلیس نظامی روسیه در حومه‌ی شهر تل رفعت، یک نظامی روسی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

پهپادهای ارتش ترکیه در ۲۲ خرداد ماه، یک خودروی متعلق به پلیس نظامی روسیه در جاده‌ی حربل-ام الحوش در اطراف شهر تل رفعت واقع در استان حلب را مورد هدف قرار دادند.

پس از حمله پهپادی ترکیه، بالگردهای ارتش روسیه بر فراز محل حادثه و مناطق اطراف آن به پرواز درآمدند. بر اساس اعلام منابع محلی، در نتیجه این حمله دستکم یک نظامی روسی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

تا این لحظه جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است و مقامات ارشد ترکیه، روسیه و سوریه در این رابطه اظهار نظری نکرده‌اند.

شهر تل رفعت و سایر روستاها و مناطق اطراف آن که به منطقه شهبا نیز معروف هستند، تقریباً به صورت روزانه شاهد حملات توپخانه‌ای و پهپادی ارتش ترکیه و مسلحین تحت حمایت آن می‌باشند.

شایان ذکر است در ۲۰ خرداد ماه نیز پهپادهای ارتش ترکیه یک دستگاه خودروی متعلق به نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) را در نزدیکی روستای معراته در اطراف شهر تل رفعت واقع در استان حلب سوریه مورد هدف قرار دادند که طی این حمله سه تن از نیروهای SDF کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: کشته شدن سه نیروی SDF در حمله پهپادی ترکیه به شمال حلب

ویدیویی از محل حادثه
پرواز بالگردهای روسی بر فراز محل حادثه و مناطق اطراف آن
پرواز بالگردهای روسی بر فراز شهر الباب واقع در استان حلب
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.