مردم یمن در مناطق تحت کنترل انصارالله در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت سوزاندن قرآن کریم در سوئد تظاهرات و تجمع گسترده‌ای را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مردم یمن در شهرهای مختلف مناطق تحت کنترل انصارالله در حمایت از مردم و مجاهدین فلسطینی در درگیری‌های اخیر با رژیم صهیونیستی و همچنین محکومیت جنایت سوزاندن قرآن کریم در سوئد تجمع و تظاهرات گسترده‌ای را برگزار کردند.

یمنی‌ها همچنین خواستار مجازات عاملان هتک حرمت مقدسات دین اسلام به ویژه قرآن کریم شده و از امت اسلامی خواستند تا برای دفاع از اسلام و مقدسات آن تظاهرات و تجمعات مختلفی را برگزار کنند. مردم یمن در بیانیه پایانی این راهپیمایی نیز خواستار راه اندازی کمپین تحریم کالاها و تولیدات سوئد شدند و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به عنوان عاملان اصلی جنایت علیه مردم شهر جنین به آتش کشیدند.

لازم به ذکر است که یکی از افراطیون سوئدی در ۷ تیر ماه، تحت حمایت نیروهای دولتی سوئد به مقدسات مسلمانان شهر استکهلم توهین کرده و اقدام به سوزاندن قرآن کریم کرده بود. افراطیون سوئد در سال‌های اخیر چندین بار مقدسات دین اسلام را هتک حرمت کرده و قرآن کریم را به سوزانده و یا پاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: یمنی‌ها جنایت قرآن سوزی در سوئد را محکوم کردند + تصاویر

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.