اولین ویدیو از حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان

یکشنبه 18 تیر 1402 - 10:48
https://iswnews.com/?p=98131

ویدیوی کامل از حمله تروریستی اعضای گروه تروریستی موسوم به جیش العدل به کلانتری ۱۶ زاهدان و عملیات متقابل نیروی انتظامی علیه آنها منتشر شد.

در این ویدیو لحظاتی از درگیری نیروی ویژه پاسداران ولایت (نوپو) با چهار تروریست در برجک و محوطه‌ی داخلی کلانتری دیده می‌شود که همه تروریست‌ها در این درگیری کشته می‌شوند. جنازه یکی از مهاجمین نیز متلاشی شده است که احتمالا بر اثر انفجار نارنجک در برجک بوده است. بنابراین ادعای برخی منابع در خصوص اجرای عملیات انتحاری تروریست‌ها اشتباه است. همچنین برخی منابع رسمی تعداد مهاجمین را سه نفر عنوان کرده بودند که این آمار نیز با شواهد تصویری تطبیق ندارد و تعداد تروریست‌ها چهار نفر می‌باشد.

مقاومت مأموران کلانتری و حضور به موقع نیروهای کمکی در محل درگیری از جمله علل اصلی ناکامی جیش العدل در این حمله تروریستی بود.

تدارک گسترده گروه تروریستی جیش العدل در مناطق مجهول (احتمالا در خاک پاکستان و افغانستان و یا مناطق بیابانی سیستان و بلوچستان) در ماه‌های گذشته و همچنین تحریک عوامل فکری داخلی از جمله علل اصلی شکل گیری این حمله تروریستی است که نیازمند بررسی و توجه مقامات دولتی و امنیتی به تحولات استان سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید:
جولان جیش العدل در استان سیستان و بلوچستان
حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان (ویدیو)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. فرزند ایران یکشنبه, ۱۸ تیر, ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

    با وجود عبدالحمید زاهدان روی آرامش را نخواهد دید. با توجه به اینکه حکومت تمام امکانات لازم نظامی، امنیتی و اطلاعاتی را در منطقه داراست. مماشات با این فرد و پیروان فریب خورده اش چیزی جز تلاش برای اقناع افکار عمومی در مورد اشتباهی راه وی و جلوگیری از تنش های بیشتر و کشته شدن انسان های بیشتر نیست. فراموش نکنیم شیوه امیرالمونین علی بن ابی طالب علیه السلام نیز در برخورد با دشمنان و مخالفان چنین بود تا حتی اگر شده باعث نجات یک فرد شوند با آنها مماشات کرده و تا جای ممکن جنگ را به تعویق می انداختند. اما اگر مجبور به جنگ میشد هیچ شانسی برای دشمنانش وجود نداشت.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.