حادثه امنیتی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی (ویدیو)

چهارشنبه 21 تیر 1402 - 19:47
https://iswnews.com/?p=98439
مرز لبنان و فلسطین اشغالی

منابع عبری زبان از هدف قرار دادن تعدادی از لبنانی‌ها توسط ارتش رژیم اسرائیل در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رسانه‏ های عبری زبان در ۲۱ تیر ماه مدعی شدند که ارتش اسرائیل، یک برجک دیده‌بانی متعلق به حزب الله را در جنوب لبنان مورد هدف قرار داد. همزمان انتشار این خبر، منابع محلی نیز از شنیده شدن صدای انفجار در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.

پایگاه خبری عبری زبان “حدشوت حموت” مدعی شد در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک برجک دیده‌بانی حزب الله در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی، سه نفر از نیروهای حزب الله لبنان زخمی شدند.

منابع لبنانی نیز اعلام کردند که نیروهای ارتش لبنان و یونیفل پس از زخمی شدن سه نفر در جریان مقابله با یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه برکه ریشا (حدفاصل ناقوره و صور)، مانع از نزدیک شدن افراد غیرنظامی به این منطقه شدند.

اما دقایقی پس از حادثه، رسانه‌های عبری زبان با انتشار ویدیویی اعلام کردند: افرادی که سعی در تخریب موانع امنیتی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی داشتند، با اقدام به موقع ارتش اسرائیل متفرق شدند.

در همین رابطه، ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای در رابطه با حادثه امنیتی در مرز با لبنان اعلام کرد: برخی افراد با نزدیک شدن به موانع مرزی قصد تخریب آن را داشتند که مورد حمله قرار گرفته و متفرق شدند.

تا این لحظه مقامات حزب الله و لبنان، واکنشی نسبت به این اخبار نداشته‌اند. همچنین منابع رسانه‌ای نزدیک به مقاومت لبنان نیز زخمی شدن نیروهای حزب‌الله در حمله امروز اسرائیل را تایید نکرده‌اند.

ویدیوی منتشر شده توسط ارتش اسرائیل
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.