سرلشکر محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات یمن

بر اساس اظهارات وزیر دفاع دولت نجات یمن، نیروی دریایی ارتش این کشور آزمایش های موفقیت آمیزی را بر روی تعدادی موشک و قایق های مسلح مدرن و پیشرفته انجام داده است و در آینده نزدیک از این تسلیحات رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات یمن، در دیدار با فرماندهان و افسران ارشد نیروی دریایی و دفاع ساحلی ارتش یمن، از انجام موفقیت آمیز آزمایشات موشکی و ساخت تسلیحات جدید برای نیروی دریایی ارتش این کشور از جمله قایق های مسلح مدرن و پیشرفته خبر داد.

العاطفی با تبریک موفقیت های اخیر نیروهای دریایی ارتش یمن، گفت: “ما توانایی کامل برای ایمن سازی، حفاظت و تثبیت مسیرهای کشتیرانی بین المللی در امتداد تمام آب های سرزمینی خود را داریم. حضور غیرقانونی اشغالگران در آب های یمن هزینه بسیار بالایی خواهد داشت و هر قراردادی که با هر کشور یا رژیمی در مورد استقرار هرگونه تأسیسات نظامی یا امنیتی که بر حاکمیت ملی ما تأثیر بگذارد، امضا شود، قراردادی مشکوک تلقی می‌شود و ارزشی ندارد.”

برنامه انصارالله برای توسعه توان و پیشرفت نیروی دریایی ارتش یمن از جمله اهداف استراتژیک محور مقاومت در دریای سرخ و خلیج عدن است. تسلیح این نیرو به موشک ها و راکت ها و همچنین قایق های تندرو مسلح می تواند دست مقاومت را برای پاسخگویی به اقدامات خصمانه و تنش آمیز ائتلاف سعودی و همچنین ائتلاف دریایی آمریکایی بازتر کند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.