رهبر انصارالله یمن: دشمن دیگر در تل آویو امنیت ندارد

یکشنبه 31 تیر 1403 - 19:37
https://iswnews.com/?p=120002

در ۳۱ تیرماه، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن پیرامون حملات هوایی اخیر رژیم اسرائیل علیه یمن و پیامدهای این جنایت برای رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد.

روز گذشته جنگنده‌های رژیم اسرائیل با کمک آمریکا و ناوگان نظامی اتحادیه اروپا به بندر الحدیده، نیروگاه برق و انبارهای نفتی شهر الحدیده حمله کرد. این حملات منجر به شهادت دستکم شش نفر شد و بیش از ۸۰ نفر دیگر زخمی شدند. این حمله اولین اقدام رسمی و علنی رژیم صهیونیستی در خاک یمن است.

این حمله پس از آن صورت گرفت که ارتش یمن با یک فروند پهپاد انتحاری شهر تل آویو را مورد هدف قرار داده بود.

در واکنش به این حملات، رهبر انصارالله سخنان مهمی را بیان کردند که در زیر خلاصه مهم‌ترین بخش‌های سخنان ایشان را میخوانید:

– دشمن اسرائیلی می خواهد از تصاویر آتش سوزی به مخاطب خشمگین و ترسیده خود نشان دهد که به دستاورد بزرگی دست یافته و ضربه دردناکی به یمن وارد کرده است.

– عملیات فعال یمن علیه دشمن به وضوح ادامه یافت و خسارات زیادی به دشمن وارد کرد که منجر به اعلام رسمی آنها مبنی بر ورشکستگی بندر ام الرشراش (ایلات) شد.

– عملیات ما علیه دشمن اسرائیلی در چند مرحله انجام شد و تسلیحات جدید به کار گرفته شده است.

– ما با عملیات یافا، به مرحله جدیدی از عملیات، یعنی مرحله پنجم عملیات علیه دشمن اسرائیلی وارد شدیم.

– این یک اقدام بی سابقه در حمایت از فلسطین بود و خشم دشمن اسرائیلی از این است که نتوانستند جلوی حمله را بگیرند.

– این پهپادها در یمن ساخته می‌شود و برخی چشم دیدن آن را ندارند و این افراد به علت حسادت و کینه خود دچار بیماری روانی علیه یمن شده‌اند

– دشمن دیگر در تل آویو امنیت ندارد. خطر فرا رسیده است و تهدید به خواست خدا در تل آویو ادامه خواهد داشت و معادله جدید به وضوح، شکست کامل تمامی حامیان دشمن اسرائیلی را نشان می‌دهد.

– آمریکایی ها، انگلیسی ها، متحدین اروپایی و عوامل عرب آنها نتوانستند از رسیدن تهدید به دشمن اسرائیلی جلوگیری کنند.

– تجاوز به یمن برای دشمن اسرائیلی راحت نیست و آنها مجبور به فراتر رفتن از استراتژی محاصره غزه کرد.

– بازدارندگی دشمن صهیونیستی فرسایش یافته و تمام تشکیلاتی که آمریکایی ها برای محافظت از آن مستقر کرده بودند شکست خورده است.

– اگر حملات و هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی در کشور ما بر مردم عزیز ما تأثیری می‌گذاشت، هجوم مأموران آمریکایی در هشت سال بر آنها تأثیر می‌گذاشت.

– حملات اسرائیل به کشور ما با بمب های آمریکایی انجام شد، همانطور که در فلسطین انجام می‌شود.

– مردم عزیز ما هرگز متاثر نمی شوند و از موضع خود کوتاه نمی آیند و همچنان پرچم جهاد برای حمایت از مردم فلسطین را برافراشته نگه می‌دارند.

– ما از نبرد مستقیم ما با اسرائیل و همچنین آمریکا بسیار خرسندیم، زیرا سیاست آنها این بود که از طریق عواملشان با ما بجنگند اما حالا خود به میدان آمدند.

– تجاوزات اسرائیل به کشور ما به تشدید بیشتر عملیات و همچنین توسعه توانمندی های ما کمک می کند. دشمن ضرر خواهد کرد و خطرات بیشتری را متوجه خود خواهد کرد.

– تهاجم مستقیم دشمن اسرائیلی به کشورمان، فرصتی است تا بفهمیم منافق کیست، چه کسی نسبت به مردم ما نفرت دارد و خود را برای سربازی و خدمت به اسرائیلی ها نشان می دهد.

– صحبت از هر موضعی در حمایت از مردم فلسطین، که این کار به خاطر ایران است و…؛ منطق اسرائیل است و هرکس این حرف را بزند عامل اسرائیل است و به مردم فلسطین توهین می‌کند.

– ما از مواضع افتخارآمیز صادر شده توسط چندین نهاد رسمی و مردمی از جمله مفتی سلطنت عمان (حفظه الله) در همبستگی با یمن در جهان عرب و اسلام تشکر و قدردانی می کنیم.

– من با اطمینان خاطر تاکید می کنیم که اصلا جای نگرانی نیست. مجاهدان ما نسبت به این حوادث بیگانه نیستند و از مراحل گذشته توانایی و تجربه کسب کرده و به شرایط سخت عادت کرده اند.

– ملت ما متوجه هستند که این مرحله بسیار مهم است و رویارویی با دشمن اسرائیلی وارد مرحله حساسی شده است. این مرحله حائز اهمیت است و نشانه های بزرگی از پیروزی و فتح موعود و نشانه های روشنی از حرکت دشمن اسرائیلی به سوی فروپاشی دیده می‌شود.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.