نیروهای ارتش یمن در یک عملیات مشترک، سه ناوشکن ارتش آمریکا را در دریای سرخ مورد حمله و اصابت موشک ضد کشتی و پهپاد انتحاری قرار دادند.

طبق اعلام سرتیپ یحیی سریع، نیروهای مسلح یمن با اجرای یک عملیات نظامی ویژه، سه ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار دادند. وی در ادامه افزود، این عملیات همزمان با حمله موشکی و پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی در تل آویو و عشقلان انجام شده و به یاری خداوند متعال منجر به اصابت مستقیم به سه ناوشکن آمریکایی شده است.

بیشتر بخوانید: حمله موشکی ارتش یمن به تل آویو (ویدیو)

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن، این ناوشکن ها در راستای عملیات ناوگان دریایی ارتش آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن حرکت می کردند که مورد حمله ارتش یمن قرار گرفتند. این عملیات توسط نیروهای دریایی، پهپادی و موشکی یمن و با ۲۳ فروند موشک بالستیک، کروز و پهپاد انتحاری انجام شد.

این عملیات بزرگترین عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در جریان نبرد فتح موعود و جهاد مقدس در حمایت از فلسطین و در پاسخ به تجاوزات ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به یمن بوده است.

حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به سه ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ، ۱۵۷مین حمله رسمی نیروهای مسلح یمن به کشتی‌های غیرقانونی (اسرائیل، آمریکا، انگلیس و کشتی های وابسته به آنها) است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.