به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مقامات استانداری اصفهان حمله ریزپرنده ناشناس به تأسیسات مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهر اصفهان را تکذیب کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های ایرانی در شامگاه ۱۵ فروردین ماه، مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهر اصفهان واقع در مرکز ایران هدف حمله یک ریزپرنده ناشناس قرار گرفت. این حمله با اقدام مناسب و به موقع پدافند هوایی وزارت دفاع دفع و خنثی شده است.

برخلاف این گزارش، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان مدعی است که شب گذشته هیچ‌گونه رخداد امنیتی در اصفهان اتفاق رخ نداده و مطالب منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی صحیح نیست. احمد وحیدی، وزیر کشور نیز ورود ریزپرنده به این منطقه را رد کرده و این موضوع را نیازمند بررسی بیشتر دانسته است.

در صورت صحت این خبر، این دومین باری است که مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ناشناس قرار می‌گیرد و پیش از این در ۸ بهمن‌ ۱۴۰۱ نیز مورد حمله ناشناس قرار گرفته بود. شواهد و مدارک حاکی از آن است که این دست حملات از سوی اسرائیل و عوامل آنها در داخل ایران انجام می‌گیرد. مقامات جمهوری اسلامی نیز تاکنون پاسخ و سیاست روشنی برای مقابله با دست اندازی‌های اسرائیل علیه تأسیسات انرژی و نظامی ایران اتخاذ نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: حمله ناموفق به تأسیسات وزارت دفاع ایران در اصفهان؛ علت انفجار در تهران و شهرهای دیگر ایران چه بود؟

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.