تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

یکشنبه 1 مرداد 1402 - 11:18
https://iswnews.com/?p=99137
تظاهرات صهیونیست‌ها علیه طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو

هزاران صهیونیست در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیست و نهمین هفته پیاپی در تل‌آویو و چند شهر دیگر فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” هزاران شهرک نشین صهیونیست در ۳۱ تیر ماه در خیابان شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو و قدس علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند. طبق اعلام رسانه‌های اسرائیلی، دستکم ۸۵ هزار نفر در برابر کنست در قدس اشغالی و ۱۰۰ هزار نفر در تل‌آویو علیه طرح اصلاحات قضایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند

یوال دیسکین، رئیس سابق شاباک در حاشیه مشارکت در تظاهرات ضددولتی در تل‌آویو تاکید کرد که زمان آن رسیده تا خدمت در نیروهای ذخیره ارتش متوقف شود تا طرح اصلاحات قضایی به طور کامل ملغی شود.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند: ۱۰ هزار نفر از نیروهای ذخیره ارتش به صدها نفر از خلبانان و پرسنل نیروی هوایی ملحق شده و اعلام کردند که در اعتراض به طرح جنجالی اصلاحات قضایی حاضر به ادامه خدمت نخواهند بود. برخی منابع نیز به نقل از یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کردند که امتناع از خدمت نظامیان، می‌تواند به آمادگی ارتش لطمه وارد کند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از رئیس ستاد کل ارتش اعلام کرد که در صورت تصویب طرح اصلاحات قضایی، تنها ظرف دو روز به آمادگی و توانمندی ارتش لطمه وارد خواهد شد. گفته می‌شود که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در پی افزایش موارد امتناع از خدمت نیروهای ذخیره ارتش، خواستار دیدار فوری با نتانیاهو در روز یکشنبه شده است.

شایان ذکر است تظاهرات صهیونیست‌‎ها در روزهای شنبه هر هفته همچنان در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی ادامه دارد. این تجمعات که در اعتراض به برنامه‌ اصلاحات قضایی نتانیاهو برپا شده، اکنون وارد بیستمین و نهمین هفته متوالی شده است. نخست وزیر رژیم اسرائیل در ۷ فروردین ماه از توقف طرح جنجالی خود درباره سیستم قضایی این رژیم خبر داد اما تظاهرات صهیونیست‌‎ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:
نتانیاهو از توقف طرح اصلاحات قضایی خبر داد!
تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

ویدیویی از تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.