اعلام جزئیات کشته شدن دو نظامی اسرائیلی در حمله حزب الله
در جریان ضربات حزب الله به ارتش اسرائیل در حومهی شهر نبطیه، دو نظامی اسرائیلی کشته و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.
در جریان ضربات حزب الله به ارتش اسرائیل در حومهی شهر نبطیه، دو نظامی اسرائیلی کشته و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.
حزب الله طی دو بیانیه اعلام کرد که در جریان درگیریهای بامداد امروز کاروان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی متشکل از سه تانک مرکاوا را که قصد تصرف تپه علی الطاهر در اطراف شهر نبطیه را داشتند، با موشکهای ضد زره درهم کوبیدند.
ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر علیرغم تفاهم بین ایران و آمریکا و همچنین توقف حملات حزب الله به شهرکهای شمالی فلسطین اشغالی، حملات به خاک لبنان را ادامه داده و بیش از ۱۲۳ بار آتش بس را در این محور نقض کردند. آخرین حملات و تحرکات ارتش صهیونیستها در سه محور کفرتبنیت، حداثا و مجدل زون بوده است و مشروح اخبار این محورها به شرح زیر است:
رزمندگان حزب الله تلاش کاروان زرهی ارتش اسرائیل برای نفوذ به شهرک کفرتبنیت را به شکست کشاندند.
رزمندگان حزب الله در جریان نبردهای ۲۳ خرداد ماه، با اجرای ۲۲ عملیات مختلف نظامی با حملات و پیشروی ارتش اسرائیل در محور کفرتبنیت و مجدل زون مقابله کردند.