اعلام جزئیات کشته شدن دو نظامی اسرائیلی در حمله حزب الله

شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۸
https://iswnews.com/?p=137984

در جریان ضربات حزب الله به ارتش اسرائیل در حومه‌ی شهر نبطیه، دو نظامی اسرائیلی کشته و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.

در جریان حملات ارتش اسرائیل به تپه علی الطاهر در حومه‌ی شهر نبطیه، دو نظامی اسرائیلی کشته و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.

طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونی، این دو نظامی گروهبان یکم یوآف کلاین، ۲۱ ساله و اهل هرتسلیا، از اعضای گردان ۵۲، و گروهبان نیر بن آری، ۲۱ ساله و اهل کرم مهرال در جنوب حیفا، از نظامیان واحد ماگلان هستند.

این دو نظامی جز خدمه‌ی تانکی بودند که در جریان درگیری‌های محور کفرتبنیت و تپه علی الطاهر توسط رزمندگان حزب الله هدف قرار گرفته و کشته شدند. علاوه بر آنها ۱۳ نظامی اسرائیلی در درگیری با حزب الله زخمی شده‌اند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.