سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در سخنرانی روز گذشته خود، ضمن دعوت مجدد از مردم یمن برای برگزاری راهپیمایی در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین تاکید کرد که عملیات علیه کشتیرانی اسرائیل تا پایان جنگ در غزه ادامه خواهد داشت.

بخش های مهم سخنرانی امروز سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله به شرح زیر است:

«هرگز در تاریخ درگیری اعراب و اسرائیل، تجاوزی به این مدت و جنایتی در مقیاس محدودی مانند نوار غزه ادامه نداشته است. تعداد مجروحان بر حسب درصد جمعیت غزه محاسبه می شود و این در حوادث مختلف جهان بی نظیر است.

به لطف پایداری مجاهدین و مردم غزه، معادله تبدیل به معادله‌ای شد که اگر شما رنج بکشید، آنها هم مانند شما رنج خواهند برد.

دلیل اصلی تداوم جنایت صهیونیست ها موضع آمریکاست. آمریکایی ها اصرار دارند که غزه در محاصره کامل باقی بماند و جریان کمک های بشردوستانه ضروری برای مردم فلسطین در غزه وجود نداشته باشد. افسران آمریکایی در جنایت علیه غزه مشارکت دارند.

آمریکایی‌ها نه به کشتیرانی بین‌المللی و تبدیل دریای سرخ به میدان جنگ اهمیت می‌دهند و نه به رسیدن غذا و دارو به مردم غزه. هیچ جنگی در دریای سرخ برای کشتیرانی بین المللی وجود ندارد و نبرد در دریا برای حمایت از مردم فلسطین در برابر تجاوز آمریکا و جنایت صهیونیست ها است.

در عملیات ما تاکنون بیش از ۲۰۰ پهپاد و بیش از ۵۰ موشک بالستیک و کروز استفاده شده است. از آغاز عملیات ما در دریای سرخ، ۴۸۷۴ کشتی تجاری از این مسیر عبور کرده اند. تجاوز آمریکا به کشور ما مبتنی بر قوانین سازمان ملل و شورای امنیت نیست. کاری که آمریکایی ها و انگلیسی ها انجام می دهند، تهدیدی علیه کشتیرانی بین المللی و نقض حاکمیت کشورهای حاشیه دریای سرخ است.

هدف ما فشار برای ارسال دارو و غذا برای مردم فلسطین در غزه و جلوگیری از جنایت صهیونیست هاست. تشدید تنش آمریکا و انگلیس هر چه باشد، نتیجه معکوس خواهد داشت و بر تصمیم و هدف ما هیچ تأثیری نخواهد گذاشت.

اهمیت تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و پیامدهای آن باید همچنان مورد تاکید قرار گیرد. شعار و پیام مردم ما خطاب به فلسطین این است که “شما تنها نیستید” و “با شما تا پیروزی” خواهیم بود و این تعهدی برای یمن است که محقق خواهد شد.»

بیشتر بخوانید: رهبر انصارالله: هرگونه تجاوز آمریکایی هرگز بی پاسخ نخواهد ماند

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.