آخرین اخبار از جبهه نوار غزه، ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

یکشنبه 13 اسفند 1402 - 15:17
https://iswnews.com/?p=114882

بر اثر حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل صهیونیستی به مناطق مختلف در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه، دستکم ۲۶ نفر از جمله شش کودک به شهادت رسیده و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

۱- مدیر بیمارستان کمال عدوان در شهر غزه: ۱۵ کودک به دلیل گرسنگی و سوءتغذیه به شهادت رسیدند.

۲- در نتیجه حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیل به منزل خانواده ابو وادی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه، ۸ فلسطینی شهید و تعدادی زخمی شدند.

۳- دریادار دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل: در جریان عملیات جدید ارتش در یکی از مناطق شهر خان یونس، بیش از ۵۰ حمله هوایی را تنها در ۱۰ دقیقه به اهدافی در خان یونس انجام دادیم.

۴- رسانه‌های صهیونیستی: عملیات بسیار خطرناکی برای آزادسازی اسرا در غزه اجرا شده است که ما فعلا از جزئیات آن اطلاعی نداریم.

۵- بر اثر حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل صهیونیستی به مناطق مختلف در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه، دستکم ۳۱ نفر از جمله شش کودک به شهادت رسیده و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

۶- هواگردهای ارتش رژیم صهیونیستی یک کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه متعلق به انجمن کویتی “تکوین” را در شهر دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه بمباران کرد. در نتیجه این حمله هشت نفر شهید و چند نفر دیگر زخمی شدند.

۷- نیروهای سرایا القدس، دو خودروی نظامی ارتش اسرائیل را در منطقه عبسان الکبیره در شهر خان یونس با راکت های آرپی‌جی (RPG) مورد حمله و اصابت قرار دادند. همچنین یک ساختمان که در آن تله انفجاری کار گذاشته شده بود، پس از ورود نیروهای صهیونیست به آن منفجر شد که در پی آن دستکم یک نظامی اسرائیلی کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

۸- نیروهای سرایا القدس شب گذشته با چند فروند راکت پایگاه هاتزریم و شهرک های اطراف آن را مورد حمله قرار دادند.

۹- نیروهای گردان های قسام با دو دستگاه مین ضدنفر یک ساختمان را در منطقه السطر واقع در شمال شهر خان یونس که منفجر کردند. این اقدام در حین نزدیک شدن نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی انجام شد و در نتیجه آن دستکم هفت نظامی صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.