آخرین اخبار از جبهات نوار غزه، ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

یکشنبه 20 اسفند 1402 - 19:56
https://iswnews.com/?p=115280

در جریان ۱۵۶مین روز از درگیری‌های نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی اهداف مختلفی را در این باریکه مورد حمله قرار داد. گروه‌های مقاومت نیز حملاتی را علیه محل تجمع نیروها و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقی در نوار غزه ترتیب دادند.

۱- توپخانه‌ ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تاکنون، شرق دیر البلح، شمال و شرق اردوگاه البریج، شمال شرق رفح، شرق خان یونس، جنوب شهر غزه و شهرک حمد در اطراف خان یونس را مورد هدف قرار داد.

۲- جنگنده‌های اسرائیلی نیز اهدافی را در منطقه الزوایده، بیت لاهیا و النصیرات مورد هدف قرار دادند. در ادامه این حملات، جنگنده‌های اسرائیلی چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه المواصی در غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند که طی آن دستکم ۱۵ تن به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

۳- نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، چند منزل مسکونی را در محله الامل در شهر خان یونس بمب‌گذاری و تخریب کردند.

۴- کتائب القسام اعلام کرد: نیروهای القسام، منزلی بمب‌گذاری شده در منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه را پس از ورود گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کردند که طی این عملیات، چند نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

۵- رزمندگان کتائب القسام با گروهی از نظامیان اسرائیلی در داخل تونلی در شرق خان یونس درگیر شدند که طی این درگیری، یک نظامی صهیونیست کشته شد.

۶- کتائب شهداء الاقصی اعلام کرد که رزمندگان این گروه، یک عراده تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی در غرب شهر خان یونس را مورد هدف قرار دادند.

۷- کتائب المجاهدین اعلام کرد که نیروهای ارتش اسرائیل در جنوب شرق غزه را با راکت‌های کوتاه برد مورد هدف قرار داده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.