آخرین اخبار از جبهات نوار غزه، ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

دوشنبه 21 اسفند 1402 - 20:16
https://iswnews.com/?p=115326

در جریان ۱۵۷مین روز از درگیری‌های نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی اهداف مختلفی را در این باریکه مورد حمله قرار داد. گروه‌های مقاومت نیز حملاتی را علیه محل تجمع نیروها و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقی در نوار غزه ترتیب دادند.

۱- توپخانه‌ ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تاکنون، شرق خان یونس، شرق اردوگاه البریج، المغراقه، جحر الدیک، شهرک حمد و جنوب غرب غزه را مورد هدف قرار داد.

۲- جنگنده‌های اسرائیلی نیز اهدافی در شهر رفح، محله الزیتون شهر غزه، اردوگاه النصیرات، منطقه الزوایده، غرب شهر غزه، شرق و شمال شرق رفح، جنوب اردوگاه النصیرات و محوطه ساختمان شرکت ارتباطات در غرب غزه را مورد هدف قرار دادند.

۳- مدیر بیمارستان کمال عدوان در غزه طی مصاحبه با شبکه الجزیره اعلام کرد: سه کودک دیگر در این بیمارستان بر اثر سوء تغذیه جان باختند و بدین گونه شمار کودکانی که تاکنون بر اثر سوء تغذیه به شهادت رسیدند، به ۲۱ تن افزایش یافت.

۴- کتائب شهداء الاقصی اعلام کرد که رزمندگان این گروه، تعدادی از خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی در محورهای درگیری در نوار غزه را مورد هدف قرار داده‌اند.

۵- سرایا القدس اعلام کرد که محل تجمع نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب محله الزیتون را هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.