اصابت دقیق موشک های حزب الله به پایگاه مرون (ویدیو)

سه شنبه 7 فروردین 1403 - 16:02
https://iswnews.com/?p=115981

نیروهای حزب الله در پاسخ به حملات هوایی اسرائیل به شهر بعلبک و شهرک الصویری، پایگاه کنترل هوایی مرون را با چند فروند موشک ضدزره هدایت شونده مورد حمله قرار داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای واحد ضدزره حزب الله با چند فروند موشک ضدزره هدایت شونده پایگاه کنترل هوایی مرون را مورد حمله و اصابت دقیق قرار دادند. حزب الله در این عملیات با استفاده از دو فروند موشک سطح‌به‌سطح (زمین‌پایه) کوتاه‌برد ضدزره تاپ اتک (احتمالا موشک ایرانی الماس) اتاق عملیات مدیریت کشف اهداف هوایی و رادار کشف اهداف هوایی در برد بلند را مورد اصابت قرار دادند.

در حملات هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به شهر بعلبک و شهرک الصویری در ۵ فروردین ماه، چند غیرنظامی لبنانی زخمی و یک کارگر سوری به شهادت رسیده بودند.

طبق بررسی‌های تحولات جهان اسلام، این عملیات هفتمین حمله حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل در پایگاه کنترل هوایی مرون محسوب می‌شود. پایگاه مرون در فاصله ۱۰ کیلومتری از خاک لبنان واقع شده و نقش مهمی در مدیریت، مراقبت و کنترل هوایی عملیات های اسرائیل در منطقه به ویژه در شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان دارد.

بیشتر بخوانید: حمله راکتی حزب الله به پایگاه کنترل هوایی مرون در شمال فلسطین اشغالی (ویدیو)

ویدیو: لحظه شلیک و اصابت دقیق موشک های هدایت شونده حزب الله در تاسیسات ارتش اسرائیل در پایگاه کنترل هوایی مرون
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.