ما در “تحولات جهان اسلام” تلاش میکنیم پنجره ای نو و متفاوت از تحولات منطقه و از آنچه که در پیرامون کشور عزیزمان ایران اتفاق می افتد و میگذرد؛ در برابر چشمان شما بگشاییم . هر ماه ده ها نقشه میدانی، گزارش و خبر، یادداشت، کلیپ و … توسط مجموعه “تحولات” به زبان فارسی و […]

ما در “تحولات جهان اسلام” تلاش میکنیم پنجره ای نو و متفاوت از تحولات منطقه و از آنچه که در پیرامون کشور عزیزمان ایران اتفاق می افتد و میگذرد؛ در برابر چشمان شما بگشاییم .

هر ماه ده ها نقشه میدانی، گزارش و خبر، یادداشت، کلیپ و … توسط مجموعه “تحولات” به زبان فارسی و انگلیسی تولید و منتشر میشود.

این تولیدات توسط جوانان مخلص و داوطلبی انجام میشود که با کمترین چشم داشت و انتظار در حال خدمت رسانی و فعالیت در امر مقدس خبر رسانی و آگاه سازی مخاطبان هستند.

تیم تحولات مجموعه ای مردم نهاد و مستقل است؛ اگر محتوای تولیدی ما را می پسندید و به آن علاقه دارید، در صورت تمایل پیشگام شده و از پروژه ی ما حمایت کنید .

فعالیت ما بدون حمایت و کمک های شما امکانپذیر نیست ??

ورود به صفحه کمک های مردمی : اینجا

? همچنین مجموعه “تحولات جهان اسلام” نیاز به یک اسپانسر دائمی دارد؛ افراد، نهادها و … که میتوانند در این راه ما را یاری کنند و برخی هزینه های مورد نیاز را تامین کنند، لطفا به ایمیل: iswnews.com@gmail.com و یا مدیریت مجموعه در تلگرام پیام دهند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. حیدر چهارشنبه, ۱۴ خرداد, ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۸

    با سلام و عرض خسته نباشید
    بسیار محتوی های خوبی تهیه می کنین . حتی در زمینه فرهنگی و کلیپ
    انشاالله که هدف گذاری تان مخاطبتان با تبلیغات و سیاست درست ، همانطور که در اسم مجموعه تان هست ، کل جهان اسلام باشد

    پاسخ
  2. علی حیدری شنبه, ۳۱ خرداد, ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

    سلام بر شما
    امروز ۳۱ خرداد ۹۹ دنبال تصویری از شهید چمران می گشتم که اتفاقا وارد سایت شدم، الحمدلله، سایتی که دنبالش می گشتم همین بود یعنی مخصوص اخبار جبهه مقاومت اسلامی. انشاءالله موفق باشید. ما هم ضمن کمک مادی، مطلب شما را در کانالی که به اسم مقاومت اسلامی داریم تبلیغ می کنیم انشاءالله که شهدا دست ما را بگیرند.

    پاسخ
  3. ناشناس پنجشنبه, ۲۶ تیر, ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

    با سلام .
    امروز یاد دوستان شهید مدافع حرم افتادم و اینکه بین هیاهوی ما در این امنیت پنهان چه مظلومانه و بی سر وصدا از راهی که تو بیابان های غریبانه شام باز شده بود به آسمان پرکشیدن و شاید مهم ترین شاخصه پیوند کار اونا به امام زمان هم درست مثل خود آقا غریبونه بودن کارشون بود . اما واقعا شما کار بزرگی انجام دادین و یکم از درد غربت این بچه ها کم کردین که شاید کسایی که تو این شهرها به آسایش زندگی تکیه کردن یه کم عظمت موضوع رو درک کنن و از بچه های ما غریب تر بچه های فاطمیون افغانستان و حیدریون پاکستان و جیش الوطنی پاکستان هستن که تو وطنشون هم امنیت ندارن و از همه اینا سخت تر اون برادرای یمنی هستن که انگار حتی ماهم فراموششون کردین و ممنون که به همه اینا توجه کردین و یه جورایی وظیفه صدا وسیمای ما رو انجام دادین .
    ای کاش حس و حال مقام فنای بچه ها تو جبهه های سوریه رو فراموش نکنیم . و هر وقت درگیر دنیا شدیم با یاد اونا دل بکنیم .

    پاسخ
    1. Mirza شنبه, ۲۸ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

      سلام. اندکی صبر سحر نزدیک است…

    2. ناشناس شنبه, ۱۱ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳

      سلام. برای شما دعای خیر میکنم، خدا پشت وپناهتان

  4. ناشناس یکشنبه, ۵ مرداد, ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

    در مورد اوضاع کرونا در اسرائیل کار کنید.یه اسرائیلی ایرانی اصل رگ شو زده،گفت دوست دارم برگردم ایرانم ولی راهی برای برگشت ندارم و خیلی نفرات دیگه سایت رادیو فردا کار کرده.

    پاسخ
  5. کیوان دوشنبه, ۶ مرداد, ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵

    لطفا برای دونیت و حمایت از رسانه جهان اسلام شماره کارت قرار بدید شاید افرادی باشند که رمز دوم نداشته باشند یا نگران باشند از امنیت پرداخت های اینترنتی. متشکرم

    پاسخ
    1. Mirza سه شنبه, ۷ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳

      سلام علیکم
      عزیزانی که چنین مشکلی دارند میتونند به پیامگیر تلگرام و یا سروش ما پیام بدهند. راهنمایی خواهند شد.

  6. ناشناس چهارشنبه, ۲۲ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۸

    سلام تحولات جهان اسلام از موبایلم حذف شد میشه دوباره منو اد کنید

    پاسخ
  7. abdulfatah_danishfar دوشنبه, ۲۷ مرداد, ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۸

    میخواهم که از داغ ترین خبر های جهان اسلام باخبر شویم

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.