حملات گسترده پهپادی و موشکی انصارالله به عربستان سعودی

دوشنبه 23 فروردین 1400 - 13:35
https://iswnews.com/?p=43746

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ سرتیپ “یحیی سریع” سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیاتی از عملیات ۳۰ شعبان علیه مواضع ائتلاف سعودی در جده، خمیس مشیط و جیزان را ارائه کرد.

طبق این بیانیه، انصارالله با استفاده از ۱۵ فروند پهپاد و ۲ فروند موشک به مواضع ائتلاف سعودی در عربستان حمله کرده است.
تأسیسات شرکت آرامکو در جده و الجبیل با ۱۰ فروند پهپاد صماد ۳، مواضع نظامی ائتلاف در خمیس مشیط و جیزان ۵ فروند پهپاد قاصف ۲K و ۲ فروند موشک بدر ۱ هدف حمله قرار گرفته است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. دوشنبه, ۲۳ فروردین, ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

    سلام.من احساس میکنم،حمله بسیار هوشمند و دقیق بوده،چرا که از پهباد صماد ۳ استفاده شده، حالا اگر سازمان ملل و امریکا تا ساعتی دیگر یا روزهای بعدی صداشون در بیاد،میشه درک درست تری از این ضربه سهگین داشته باشیم.
    کاملا مشخص که ذخایر انصارالله خوب می باشد و به خوبی تولیدات داخل را انجام میدهند! در حالی که در همین چند سال پیش،عملیات ها بسیار محدود بود! الان ظرف یک ماه و .. کلی عملیات انجام میدهند.
    اشتباه بسیار بزرگی کردن که یمن رو محاصره کردن،الان یمنی ها با سرعت بیشتری رفتن سراغ تمدن سازی و استفاده از ظرفیت سازی! اگر در محاصر نبودن،خیلی دیرتر میرسیدن به این مرحله!
    انشالله که یمنی ها بتون با تعداد بالا حملات وسیع تری انجام بدن. تا نفس شیاطین و دشمنان اسلام، بشریت زودتر به اهسته اهسته شدن و نابودن شدن برسه.

    پاسخ
    1. علی اس اس سه شنبه, ۲۴ فروردین, ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

      منم با این حرفت که از تحریم ها نهایت استفاده رو کردن موافقم چون باعث میشه یمنی ها به خودشون بیان و سعی کنن از ظرفیت هایی که دارن نهایت استفاده رو ببرن

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.