نظامیان ارتش اسپانیا پایگاههای ناتو در افغانستان را پس از ۱۹ سال تخلیه و این کشور را ترک کردند.
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
https://iswnews.com/?p=46500
دیدگاه