دیدار فرمانده سنتکام با فرمانده SDF در سوریه

چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 11:17
https://iswnews.com/?p=53868

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ ژنرال “کنت مکنزی” فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) با مظلوم عبدی فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) در سوریه دیدار کرد.

در تاریخ ۱۹ شهریور فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا در سفری به سوریه از مناطق شمال شرق سوریه بازدید و با فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه دیدار کرد.
در این دیدار در خصوص موضوعاتی همچون مواضع آمریکا نسبت به نیروهای SDF، تاثیرات خروج آمریکا از افغانستان بر منطقه، تداوم حضور نیروهای آمریکایی در نیروهای آمریکایی در شمال شرقی سوریه مخصوصا میادین نفتی و کمک نظامی آمریکا به نیروهای SDF بحث و گفتگو شد.

کنت مکنزی در این دیدار گفت: همکاری و پشتیبانی ایالات متحده از نیروهای دموکراتیک سوریه ادامه خواهد داشت. آمریکا مصمم است در شمال شرق سوریه بماند تا با همکاری نیروهای دموکراتیک سوریه مبارزه با داعش ادامه دهد، زیرا داعش همچنان یک تهدید واقعی است!
وی اظهار داشت: نیروهای دموکراتیک سوریه و ارتش افغانستان به هیچ وجه شبیه هم نیستند. ساختار و محیط سیاسی در شمال و شرق سوریه دارای سازماندهی خاص خود است که نمی توان با افغانستان ارزیابی کرد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.