به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ انصارالله موفق به تثبیت پایگاه‌های ام الریش و الخشینه در جنوب استان مارب شده است و درگیریها بصورت پراکنده در مدیریت الجوبه ادامه دارد.

در دو روز اخیر از شدت درگیریها بین نیروهای انصارالله و نیروهای ائتلاف سعودی بر روی زمین کاسته شده است و به نظر می‌رسد دور جدید مذاکرات با قبایل جنوب استان مارب از سر گرفته شده است. انصارالله تلاش می‌کند با همراه کردن باقیمانده قبایل این منطقه از ریخته شدن خون‌های بیشتر جلوگیری کند.

با این وجود جنگنده‌های سعودی به بمباران سنگین مدیریت‌های الجوبه و الحریب ادامه می‌دهند و در ۴۸ ساعت گذشته بیشتر از ۶۰ بار مناطق مختلف الجوبه و الحریب را بمباران کرده‌اند.

نقشه آنلاین مارب

برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. مهدی جمعه, ۹ مهر, ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

    لعنت به آل سعود

    پاسخ
    1. محمد جمعه, ۹ مهر, ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

      حروم زاده تر از صهیونیست ها، وهابیان

    2. علی اس اس یکشنبه, ۱۱ مهر, ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

      سلام همین وهابیون که گفتی زاده همین صهیونیست ها هستن پس نگو وهابیون از صهیونیست ها حرومزاده تر هستن که اینطور نیست صهیونیست ها از زمان حضرت موسی تا الان همه اش در حال فتنه بدبخت کردن مردم دیگه هستن

  2. محمد شنبه, ۱۰ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵

    سلام سوالی دارم آیا امکانش هست انصارالله از شمال پایگاه ام ریش به سمت شمال جاده جنوب مارب حرکت و حمله کنه برای قطع جاده و وادار کردن به آزادی مناطق الجوبه و بقیه بخش اطراف اون

    پاسخ
    1. محراب شنبه, ۱۰ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

      سلام با توجه به تاکتیک‌های انصارالله، احتمالش هست که مثل جبهه النضود و بیابانهای الجوف حملات ایذایی انجام بدن، اما برای پیشروی فعلا چنین مدلی دنبال نمی‌شود.

  3. شنبه, ۱۰ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

    لعنت بر امریکا و غرب و مشرکین و کافرین عالم.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.