به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ وزارت دفاع ترکیه ویدئویی از حضور نیروهای واکنش سریع ارتش ترکیه در مناطق شمال شرقی سوریه منتشر کرد.

در تاریخ ۲۹ آبان، وزارت دفاع ترکیه با انتشار ویدیویی از حضور نیروهای واکنش سریع ارتش ترکیه در مناطق شمال شرقی سوریه خبر داد. در این ویدیو شش دستگاه اِمرَپ ACV-15، ده‌ عراده تانک M60A3 TTS و تعدادی خودروی جنگی پیاده نظام مشاهده می‌شود.
وزارت دفاع ترکیه مکان دقیق حضور نیروهای واکنش سریع را بیان نکرده است اما به نظر می‌رسد این یگان مسئول پشتیبانی مستقیم آتش سنگین از مسلحین تحت حمایت آنکارا در شمال سوریه باشد.

طبق گزارش‌های اخیر، ارتش ترکیه در حال آماده‌سازی برای آغاز یک عملیات جدید علیه نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) در شمال و شمال شرق سوریه است. بر همین اساس، نیروهای واکنش سریع احتمالاً در عملیات جدید در مناطق شمال شرقی سوریه شرکت خواهند کرد.

مدتی قبل نیز یک روزنامه ترکیه‌ای اعلام کرد مسلحین تحت حمایت ترکیه با پشتیبانی ارتش و یگان‌های کماندوی ترکیه عملیاتی را با توان ۳۵ هزار نفر در دو محور اصلی در شمال سوریه انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: عملیات قریب الوقوع ترکیه در شمال سوریه

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. .. سه شنبه, ۲ آذر, ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

    ارتش منافقین ترکیه(!) ارتش پوشالی! ارتش افغانستان! ارتش صدام! ارتش معمرقذافی! ارتش رضاخان(!) ارتش شاه(!) همه و همه در حد بادکنک هم نبودن! ارتشی که بر اساس اعتقادات درست به وجود نیاامده باشن،به راحتی،زمانی که شرایط محیاء بشه از بین میره.. بیشتر اینجور ارتش،برای ضعفا و تحت کنترول در اوردن مردم خود(!) ساخته شده اند،(غرب چنین سیستم رو به وجود آورده)
    برای میهن جنگیدن! برای خاک جنگیدن و ..! این حرف ها که در رسانه و فیلم ها هالیودی و سینمایی زده میشه! در اصل بیشتر این افراد مجبورا و زور بالا سرشون،ازشون اتو دارن و …!
    ارتش واقعی در قرن ۲۱ میخواید ارتش یمن! کلا دنیا به معنایی واقعی (از دوست دشمن!)دارن باهش می جنگن!با وحشیانه ترین شکل ممکن،هجوم اوردن بهش! در حالی موقعیت جور بود،که فرار کنن! و ترک پست کنن! اینکار رو نکردن! ۸ ساله جنگیدن و امروز دارن خودش به همراه دوست قدرتمندشون خدا یگانه،همشون رو میرزن قعر جهنم یا سطل زباله تاریخ !

    رژیم ترکیه همان منافق ها هستن که،وقتی تعداد دها نفر از افرادشون سال ها قبل،توسط روسیه کشته شده! اردوغان با خاری رفت،قرداد امضاء کرد!چون منافقین چهره واقعی این شکل! همیشه ذلیله!
    ترکیه،به جنگ گروهک های میره،که تروریست ها امریکا و غرب در شمال سوریه هستن! بیشتر شبیه یک بازی قدرتی بین کفتارها و گرگ هاست! تا جنگ !

    در دنیایی واقعی،تنها انسان با ایمان و اعتقادات راسخ هستن،که قدرتمند هستن،اونم بخاطره اعتقادات به راه خدا و حرکت خود و جامعه خود به سمت خداست! نه اینکه انها طافته جدا بافته هستن! انها و جامعه اشون نیز خدا رو رها کنن!بدتر از اون قبلی،سر اون جامعه خواهد امد.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.