تحولات یمن ۲۸ آبان ۹۶

یکشنبه 28 آبان 1396 - 23:49
https://iswnews.com/?p=6567

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «تحولات جهان اسلام»؛ مقاومت مظلومانه رزمندگان یمنی در جبهات مختلف علیه حملات ائتلاف سعودی ادامه دارد. در همین حین اوضاع بهداشت و غذایی و… یمن با محاصره ناجوانمردانه این کشور و تخریب راه های ارتباطی روزبروز بدتر می شود.

براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، بیماری دیفتری در یمن شیوع یافته و تابحال جان چهارده نفر را گرفته است. بیمارستان های یمن بدلیل محاصره این کشور با کمبود شدید دارو و امکانات بهداشتی روبرو است. صلیب سرخ نیز در روزهای گذشته از افزایش مبتلایان به وبا و از کار افتادن شبکه آب و فاضلاب بخش هایی از شرق یمن اطلاع داده بود که اینها همه نشان از وخامت اوضاع نظام بهداشت یمن دارد.

در همین حال کمین های سنگین رزمندگان یمنی در جبهات منطقه «نهم» در شمال شرق صنعا و «جیزان» در جنوب عربستان تلفات و خسارات سنگینی را به تلافی از بمبارانهای هوایی به ائتلاف سعودی وارد کرده است.
ویدیوی و تصاویر بالا گوشه ای از کمین رزمندگان در استان جیزان واقع در جنوب عربستان است.

در ادامه تصاویر پایین نیز مربوط به جبهه نهم است که ضمن انهدام مواضع منافقین، تجهیزات و سلاح های باقیمانده به غنیمت رزمندگان یمن درآمد.

تصاویر از نبرد جبهه منطقه «نهم»

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس دوشنبه, ۲۹ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳

    این مردم مظلوم و مدافعان غریب تحت نظر پیشرفته ترین تجهیزات نظامی دنیا با کاربری چندین کشور عربی و خصوصا عربستان و بمباران عر ساعته میشه گفت، تحت هجوم بی امان انبوه زرهی و مزدوری که عربستان از کشورهای آفریقایی استخدام کرده و صدالبته تحت نظر و اطلاعات جمع آوری شده ی لحظه ای آمریکا و احتمالا اسرائیل از تحرکاتشون دارند همچنان به مبارزه ی معجزه گونشون ادامه میدند و در حالیکه نه تنها خودشون بلکه زنان و بچه هاشون به تلافی دارند هر روز کشته میشند چه با بمب چه با تحمیل قخطی و بیماری و بعد دنیا ضد همین ها بیانیه میده و نه آل سعود کثیف.
    شاید تنها یاورشون بعد از خدا اما عصر باشه که تنهاییشون را پر کنه و امیدی در دلهاشون باشه. تنها از ما هم دعا برمیاد و التماس برای یاریشون.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.