استقرار رادارهای اسرائیل در امارات و بحرین!

شنبه 21 خرداد 1401 - 15:37
https://iswnews.com/?p=72525

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه مقابله با تهدیدات موشکی ایران، سامانه‌های راداری در ابوظبی و منامه مستقر کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون صهیونیستی مدعی شد که رژیم صهیونیستی در چارچوب همکاری مشترک برای مقابله با تهدیدهای موشکی ایران و ایجاد سیستم هشدار فوری، رادارهایی را در برخی کشورهای غرب آسیا از جمله بحرین و امارات مستقر کرده است.

در همین رابطه، کنگره آمریکا در تلاش برای تصویب قانونی است تا از موضوع سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیلی و کشورهای عربی حمایت کند. بر اساس این قانون، وزارت دفاع آمریکا، یک سیستم پدافند موشکی برای یکپارچه کردن سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل و کشورهای عربی ارائه خواهد کرد.

لازم به ذکر است مدتی قبل مذاکراتی بین تل‌آویو و ابوظبی جهت فروش تعدادی از سامانه‌های هشدار اولیه حملات موشکی و سامانه‌های پدافندی اسرائیل به امارات صورت گرفت. در همان موقع گمان می‌رفت فروش سامانه‌ پدافندی “گنبد آهنین” به امارات می‌تواند سرآغاز یک شبکه سامانه دفاعی منطقه‌ای برای اسرائیل باشد که به این رژیم در مورد هرگونه حمله احتمالی ایرانی‌ها علیه تل‌آویو هشدار خواهد داد!

بیشتر بخوانید: آمادگی اسرائیل جهت فروش سامانه‌های پدافندی به امارات!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.