رژه باشکوه ارتش یمن در سواحل الحدیده + تصاویر

شنبه 12 شهریور 1401 - 11:57
https://iswnews.com/?p=78292

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رژه رزمندگان ارتش یمن و انصارالله تحت عنوان “وعد الآخره” در سواحل الحدیده برگزار شد.

رژه باشکوه نیروهای مسلح یمن در سواحل الحدیده تحت عنوان رژه “وعد الآخره” و با مشارکت بیش از ۲۰ هزار نفر از رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در مقابل مقامات ارشد دولت نجات یمن برگزار شد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن در جریان این رژه “وعد الآخره” (اشاره به آیه هفتم سوره اسرا با مضمون آخرالزمانی) با ارتباط مستقیم تصویری به تحسین و قدردانی از وزارت دفاع و رزمندگان یمنی پرداخت و گفت: «هدف از برگزاری این رژه‌ها، اطمینان بخشی به مردم و رساندن پیام به دشمنان طمع کار و متجاوز است.» سید الحوثی در ادامه سخنانش ساخت و تجهیز ارتش را برای دفاع از مردم و کشورش دانست و اظهار داشت ارتش قراردادهای نژادپرستانه، مذهبی و منطقه‌ای را به دوش نمی‌کشد و بر اساس فرهنگ قرآنی و ایمان تربیت شده است. این ارتش ارتش امروز از موضع قرآنی حرکت می‌کند و برای خدمت به توطئه گران و مستکبران ساخته نشده است.

لازم به ذکر است ارتش یمن در این رژه از برخی از تسلیحات نیروی دریایی نظیر موشک‌های بومی، اصلاح‌شده و ساخت روسیه از جمله موشک مندب ۱، مندب ۲، فالق ۱، روبیج و همچنین مین‌های دریایی کرار ۱، مجاهد، اویس و عاصف ۴ رونمایی کرد.

رژه‌ها و نمایش قدرت انصارالله بهترین واکنش به جنگ رسانه‌ای ائتلاف سعودی و اسرائیل است. اخیرا رسانه‌های سعودی و صهیونیستی با انتشار اخبار و گزارش‌های مشکوک سعی بر تخریب روحیه مردم یمن را دارند اما برگزاری رژه و مانورهای نظامی انصارالله علاوه بر حفظ آمادگی نظامی، تقابل رسانه‌ای جالبی را به نمایش گذاشته است. این اقدام مناسب، مرهون پوشش رسانه‌ای و تصویربرداری خوب انصارالله از این برنامه‌هاست. (همان چیزی که در ایران نیز کمیاب است و باید سرلوحه رزمایش‌ها و برنامه‌های نمایش توان نظامی ما قرار گیرد.)

تصاویری از موشک‌ها و مین‌های نیروی دریایی ارتش یمن که در رژه وعد الآخره رونمای شد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.