به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” ارتش ترکیه پس از چند روز فاصله، حملات پهپادی و توپخانه‌ای خود را به اهدافی در استان رقه و حسکه از سر گرفت.

پس از گذشت چند روز از توقف حملات ارتش ترکیه به مناطق شمالی سوریه، پهپادهای ارتش ترکیه، یک مرغداری در منطقه قحطانیه در شرق قامشلی واقع در استان حسکه را مورد هدف قرار دادند که طی این حمله چهار زن و یک کودک مجروح شدند.

همچنین پهپادهای ارتش ترکیه، یک مقر متعلق به نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) در منطقه قحطانیه و یک خودروی نیروهای SDF را در روستای الطویل واقع در شرق قامشلی مورد هدف قرار دادند که در نتیجه این حملات، تعدای از شبه نظامیان کُرد از جمله یک فرمانده میدانی کشته شدند.

در ادامه این حملات، نیروهای ارتش ترکیه، روستاهای الکوزلیه، الطویله و تل طویل در حومه شهر تل تمر واقع در استان حسکه و روستای صیدا، بزرگراه M4 در حومه عین عیسی واقع در استان رقه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند. این حملات تلفاتی نداشته است.

شایان ذکر است این حملات همزمان با اعلام وزیر دفاع ترکیه مبنی بر مذاکره این کشور با روسیه جهت استفاده از حریم هوایی شمال سوریه برای عملیات احتمالی برون‌ مرزی علیه شبه‌نظامیان کُرد صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: مذاکرات ترکیه با روسیه جهت استفاده از حریم هوایی سوریه

برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.