نفوذ پهپاد مقاومت فلسطین به داخل اراضی اشغالی

شنبه 15 بهمن 1401 - 23:17
https://iswnews.com/?p=88092

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” در پی نفوذ یک فروند پهپاد مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمده و سامانه‌ گنبد آهنین جهت رهگیری این پهپاد فعال شد.

یک فروند پهپاد متعلق به مقاومت فلسطین در شامگاه ۱۵ بهمن ماه با نفوذ به اراضی اشغالی باعث فعال شدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین سدیروت و نتیفوت واقع در اطراف نوار غزه و شلیک چند فروند موشک توسط سامانه گنبد آهنین شد.

در همین رابطه، ارتش رژیم صهیونیستی با تکذیب خبر حمله راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی اعلام کرد: “سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل، یک فروند پهپاد را در آسمان نوار غزه رهگیری و منهدم کردند.”

لحظه رهگیری پهپاد مقاومت فلسطین توسط سامانه‌های پدافندی ارتش اسرائیل

تاکنون جزئیات بیشتری در خصوص این حادثه منتشر نشده است و تا این لحظه فرماندهان مقاومت فلسطین نسبت به این موضوع اظهار نظری نکرده‌اند.

شایان ذکر است در ۱۲ بهمن ماه، گروه‌های مقاومت فلسطین شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت را هدف حمله راکتی قرار دادند که طی آن آژیر خطر در این منطقه به صدا درآمد. هواگردهای ارتش رژیم اسرائیل نیز ساعاتی بعد و در پاسخ به این حمله، دو پایگاه متعلق به کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین در وسط نوار غزه را با شلیک چند فروند موشک هدف حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید:
حمله راکتی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی
حمله هوایی ارتش اسرائیل به نوار غزه + ویدیو

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.