به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” از صبح امروز یک کاروان دیگر از نظامیان و تجهیزات ترکیه برای برپایی نقاط مراقبت در منطقه صرمان در شرق معره النعمان که بر مواضع ارتش سوریه اشراف دید دارد وارد کشور سوریه شد.

مطابق گذشته این کاروان نیز با همراهی و اسکورت تحریرالشام به سمت الصرمان رفته است..

در هفته های گذشته یک کاروان دیگر از ترکیه در منطقه العیس مستقر شده بود..

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. 123 پنجشنبه, ۲۶ بهمن, ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

    گویا روسیه هم با ترکیه ساخت و پاخت کرده. معاملات اس ۴۰۰ و اکنون هم فروش سری دوم اس ۴۰۰ به ترکیه نشون میده رابطه اینها با هم خیلی استراتژیک هست. الان وقتشه که محور مقاومت هم یه تکونی به خودش بده . به نظر من حالا که ترکیه علنی با النصره همکاری میکنه، محور مقاومت هم با کردها توافق کنن و توی غفرین و مناطق دیگه پایگاه درست کنن. هر اقدامی که ترکیه انجام داد اینها هم متقابلا جواب بدن. در عین حال در عوض این کمک به کردها ازشون میدان های نفتی شرق فرات رو بخوان. احتمالا آمریکایی ها مقداری سنگ اندازی کنن (مثل سری قبلی که حمله کردن) ولی میشه برای اون هم فکری کرد (مثلا با شیر کردن روسیه، نیروهای اونها رو بفرستن جلو یا به آمریکا اعلام کنن در صورت حمله متقابلا جواب میدن). با این کار هم جواب ترکیه داده میشه و هم تو عفرین پایگاه زده میشه و هم میادین نفتی شرق فرات پس گرفته میشه و حتی میشه وسعت اتصال به خاک عراق رو هم بیشتر کرد.

    پاسخ
  2. ناشناس جمعه, ۲۷ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

    خب تعجبی نداره که ،ازهمون اول این دارودسته تروریست اردوغان با جبهه النصره ارتباط داشتن وبه داعش کمک میکردن

    پاسخ
  3. sarbaz2 جمعه, ۲۷ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

    این از جمله دردسر های ورود روسیه به جنگ سوریه است کمک کردن که سوریه از وضعیت بحرانی بیرون بیاد ولی بالاخره منافع خودشون رو هم دنبال می کنن

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.