حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه + ویدیو

دوشنبه 24 بهمن 1401 - 09:46
https://iswnews.com/?p=88524

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” ارتش اسرائیل در پاسخ به حمله راکتی اخیر مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین ناحل عوز، اهدافی را در نوار غزه مورد حمله قرار داد.

پس از حمله راکتی اخیر مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین ناحل عوز در اطراف نوار غزه، هواگردهای ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز، یک پایگاه مقاومت فلسطین در حومه‌ی غربی شهر غزه را با شلیک ۱۰ فروند موشک هدف حمله قرار دادند. توپخانه ارتش این رژیم نیز یک برجک دیده‌بانی مقاومت در شرق بیت حانون و یک پایگاه مقاومت در شرق خان یونس را مورد هدف قرار داد. این حمله تلفات جانی نداشته است.

تصویری از اهداف ارتش اسرائیل در حمله بامدادی امروز به نوار غزه

رزمندگان کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در جریان حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه در بامداد امروز، موشک‌های زمین به هوا به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه شلیک کردند.

ویدیوی شلیک موشک‌های زمین به هوا به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه توسط نیروهای کتائب القسام

این هفتمین بار است که مقاومت فلسطین از موشک‌های زمین به هوا جهت هدف قرار دادن هواگردهای رژیم اسرائیل استفاده می‌کند. پیش‌تر در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۰، ۳۰ فروردین، ۱ اردیبهشت، ۱۳ آذر، ۷ بهمن و ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ رزمندگان مقاومت فلسطین از دوش‌پرتاب سام۷ جهت مقابله با بالگردها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه استفاده کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه، شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت و نیر عام در مجاورت این باریکه را هدف حمله راکتی قرار دادند که طی آن آژیر خطر در این مناطق به صدا درآمد.

شایان ذکر است در ۲۲ بهمن ماه، گروه‌های مقاومت فلسطین یک فروند راکت به سوی شهرک صهیونیست‌نشین ناحل عوز شلیک کردند که این راکت توسط سامانه گنبد آهنین ارتش اسرائیل رهگیری شد.

بیشتر بخوانید: حمله راکتی مقاومت فلسطین به منطقه صهیونیست‌نشین در شرق غزه

ارتش رژیم صهیونیستی ویدیوی حمله به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه را منتشر کرد.
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.