به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” یک سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی طی سفر به فلسطین اشغالی، با وزیر امور خارجه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در ۲۸ فروردین ماه با الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی دیدار و گفتگو کرد.

وزیر خارجه اسرائیل در این دیدار اظهار داشت: همکاری میان اسرائیل و آمریکا برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران که یک تهدید جهانی است، ضروری می‌باشد. اسرائیل، به حذف تهدید هسته‌ای ایران از اسرائیل، خاورمیانه و کل جهان ادامه خواهد داد.

لیندسی گراهام در ادامه حضور خود در فلسطین اشغالی، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل دیدار و گفتگو کرد. نتانیاهو در این دیدار اظهار داشت که اسرائیل در تلاش برای عادی سازی روابط و صلح با عربستان سعودی است و توافق با عربستان سعودی می‌تواند نتایج تاریخی بزرگی برای اسرائیل، عربستان سعودی، منطقه و تمام جهان داشته باشد.

شایان ذکر است برخی تحلیلگران معتقدند که توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دوجانبه، پایانی بر طرح‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تشکیل ائتلافی با عربستان علیه ایران محسوب شده و خیالات نتانیاهو برای اتحاد صهیونیست‌ها و کشورهای عرب حاشیه خلیج فاس علیه ایران در حال نابودی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با مقامات اسرائیل

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.