اعلام جزئیات کشته شدن دو نظامی اسرائیلی در حمله حزب الله
شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۸
https://iswnews.com/?p=137984
در جریان ضربات حزب الله به ارتش اسرائیل در حومهی شهر نبطیه، دو نظامی اسرائیلی کشته و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.
در جریان حملات ارتش اسرائیل به تپه علی الطاهر در حومهی شهر نبطیه، دو نظامی اسرائیلی کشته و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.
طبق گزارش رسانههای رژیم صهیونی، این دو نظامی گروهبان یکم یوآف کلاین، ۲۱ ساله و اهل هرتسلیا، از اعضای گردان ۵۲، و گروهبان نیر بن آری، ۲۱ ساله و اهل کرم مهرال در جنوب حیفا، از نظامیان واحد ماگلان هستند.
این دو نظامی جز خدمهی تانکی بودند که در جریان درگیریهای محور کفرتبنیت و تپه علی الطاهر توسط رزمندگان حزب الله هدف قرار گرفته و کشته شدند. علاوه بر آنها ۱۳ نظامی اسرائیلی در درگیری با حزب الله زخمی شدهاند.
دیدگاه