یک شبکه بزرگ جاسوسی در یمن منهدم شد!

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 15:19
https://iswnews.com/?p=117892

سازمان‌ امنیتی دولت و جنبش انصارالله یمن از انهدام یک شبکه جاسوسی اسرائیلی-آمریکایی بزرگ وابسته به گروه موسوم به “نیروی ۴۰۰” خبر داد.

رسانه‌های یمنی در بیان جزئیات خنثی‌سازی فعالیت‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در یمن، به نقل از سازمان های امنیتی یمن نوشتند: «نیروهای امنیتی یمنی با حمایت وزارت دفاع یمن توانستند در چند روز گذشته تعدادی جاسوس را که از یک نهاد اطلاعاتی به نام “نیروی ۴۰۰” دستور می‌گرفته‌اند را بازداشت کنند.»

این جاسوس‌ها تحت امر شخصی به نام عمار عفاش، مشغول جمع آوری اطلاعات و رصد مداوم سایت های موشکی، پهپادی و محل استقرار قایق های ارتش یمن در سواحل غربی و ارائه مختصات آنها به نیروی ۴۰۰ برای حملات هوایی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی بودند.

نهاد اطلاعاتی موسوم به “نیروی ۴۰۰” به سرکردگی عمار عفاش

احزاب مشترک یمن طی پیامی موفقیت عملیات سازمان‌های امنیتی دولت و جنبش انصارالله علیه شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل در سواحل غربی یمن را تبریک گفتند.

احزاب مشترک در این بیانیه، خنثی سازی پروژه اطلاعاتی این جاسوس‌ها تحت عنوان “نیروی ۴۰۰” یک حمله پیشگیرانه و سیلی کوبنده به آمریکایی ها و اسرائیلی ها دانستند و بر اتحاد جبهه داخلی علیه اقدامات دشمن تاکید کردند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.