اردوغان: در کنار فلسطین هستیم!

جمعه 24 مرداد 1399 - 23:49
https://iswnews.com/?p=34455

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” رئیس جمهور ترکیه در اظهارنظری جدید از توافق امارات و رژیم اسرائیل بشدت انتقاد کرد و امارات را به قطع روابط تهدید کرد.

رجب طیب اردوغان در اعتراض به تصمیم دولت امارات به عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که در کنار برادران فلسطینی هستیم، اجازه نداده و نخواهیم داد که حقوق فلسطینی تضییع شود
وی همچنین افزود ممکن است روابط دیپلماتیک با ابوظبی را به حالت تعلیق در آورده و سفیر ترکیه از این کشور فرابخوانیم.

اردوغان امارات را به باد انتقاد گرفته و ابوظبی را تهدید میکند در حالی که خود ترکیه روابط پنهان و آشکار با رژیم اسرائیل دارد. به راستی کدامین سخن و عمل اردوغان را باید باور کرد؟! انتقاد از گسترش روابط کشورهای عربی با اسرائیل یا روابط خود این کشور با اسرائیل!

پ.ن:تصویر آرشیوی از سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس شنبه, ۲۵ مرداد, ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

    لازم به ذکر هست که بیش از پنجاه درصد مصالح ساختمانی شامل آهن آلات و سیمان برای ساخت شهرکها از ترکیه میره اسراییل ، ترکیه اولین کشور مسلمان هست که یک سال بعدازتشکیل اسراییل ((۱۹۴۹)) اونو به رسمیت شناخت ،یه چیز جالب دیگه اینه در جنگ‌غزه و همچنین حمله به کشتی مرمره احزاب پارلمان خواستار قطع رابطه بااسراییل شدن ولی حزب عدالت و توسعه اردوغان مخالفت کرد !!خخخ ،پارسال اسراییل سه میلیارد دلار واردات داشت ازترکیه و همین مقدار تقریبا صادرات ،،صدها شرکت ترک در امارات مشغولن و دارن نون میخورن هرگز اردوغان همچسن غلطی نمیکنه..سفارت اسراییل درآنکارا و کنسولگریش در استانبول درخدمتتونه…ژستهای ضد اسراییلی و حرکات تبلیغاتیش مارو کشته

    پاسخ
  2. علی اس اس شنبه, ۲۵ مرداد, ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

    اردوغان هر وقت حرف از حمایت از فلسطین زد یک بلا مصیبیتی منطقه رو گرفته نمونه اش داعش

    پاسخ
  3. ناشناس شنبه, ۲۵ مرداد, ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

    یک مقاله تو گاردین بود فکر کنم از یک ماهیگیر که درگیر مشکلات بود در غزه و زورگویی و ظلم صهیونیستها را از منظر اقتصادی که اجازه ماهیگیری را محدود میکنند به ۱۴ مایل و ۸ مایل و هر وقت دلشون میخواد تیراندازی میکنند و … ولی نکته جالب مقاله جایی بود که حالا اصلا مقاله سیاسی هم نبود بلکه یک مقاله اجتماعی بود خب طبیعتا اونم در یک نشریه غربی ولی جالب بود میگفت بله در جنگ غزه ترکیه هم به ما کمک کرد یک رستوران لب ساحل تاسیس کرده میریم میشینیم شبها کنار ساحل و این حرفها. البته یک بیمارستان هم در حال تاسیس بود توسط ترکها و احتمالا همکاری قطری ها.

    یعنی ترکها مثل سریالهاشون تماما ریاکارانه و منافقانه خودشون هم خوب میدونند هیچ کمک اصل کاری ای نمیکنند به فلسطین. با دشمنشون هم که ارتباط دوستانه دارند. ولی عوضش در حرف و ظاهر سازی اینچنینی سرآمد هستند. سلاح بهتون نمیدیم که دفاع کنید از خودتون ولی براتون قهوه خونه میسازیم و سردرش هم بزرگ میزنیم ترکیه.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.