سیدحسن نصرالله: حزب‌الله ۱۰۰ هزار نیروی رزمی دارد

سه شنبه 27 مهر 1400 - 01:14
https://iswnews.com/?p=55249

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ شامگاه دوشنبه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص آخرین تحولات لبنان و منطقه به سخنرانی پرداخت.

سیدحسن در ابتدای سخرانی خود با تبریک سالروز تولد حضرت محمد (ص) اظهار داشت: از تجمع گسترده مردم یمن در صنعاء که به مناسبت سالروز تولد حضرت محمد (ص) انجام شد، افتخار می‌کنم.

نصرالله با عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای انفجار اخیر در قندرهار افغانستان، و خانواده‌های شهدای حادثه تیراندازی در بیروت گفت: این حوادث، بسیار خطرناک و سرنوشت‌ساز است و با حوادث گذشته متفاوت است.

دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد: حزب القوات اللبنانیه به رهبری سمیر جعجع در تلاش است تا اهداف کشورهای خارجی را در لبنان محقق کند. این حزب به دنبال این است تا حزب‌الله را دشمن مسیحیان جلوه دهد. معرفی حزب الله به عنوان یک دشمن، توهم است. در هر مکانی که عوامل القوات اللبنانیه حضور داشتند، به جنگ یا خروج مسیحیان منجر شد اما مسیحیان در مناطق تحت کنترل حزب‌الله و جنبش امل در امنیت زندگی می‌کنند.
حزب القوات با داعش و جبهه النصره همپیمان شد که نشان می‌دهد این‌ها مزدوران اسرائیل هستند.

سیدحسن گفت: حزب الله ۱۰۰ هزار نیروی نظامی دارد. برای نخستین بار تعداد نیروهای رزمنده خود را اعلام کردیم. نه برای تهدید بلکه برای جلوگیری از جنگ داخلی. سر جای خود بنشیند و عاقل باشید.

نصرالله با اعلام اینکه خواستار تحقیقات جدی درباره کشتار بیروت هستیم اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی به ما گفتند چندین نفر به ضرب گلوله القوات به شهادت رسیدند. پس از این حادثه، جوانان رفتند تا برای پاسخ به جنایتکاران سلاح به دست گیرند اما ما این موضوع را به ارتش سپردیم.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. . سه شنبه, ۲۷ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۳

    بنده از سال ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ صفحه فیسبوکی تون دیدم تو فیس بوک همزمان بنده و سایر دوستانم چندین صفحه و گروه رو اداره میکردیم که بزرگترین شون مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها_گردانهای شهادت طلب بود که چندین بار حذف از دسترس خارج کردند مثل صفحه شما
    اما گله ای که دارم تحولات جمهوری آذربایجان را چرا پوشش نمیدهید؟
    کامنتهای مخاطبین را اگر بخوانید یه جور جانب داری میکنید تو تفسیر ها،شک ندارم شما هم مقل بنده تورک هستین
    در اینکه کهنه کار هستید و سالیان سال است دارید در سایت ها و شبکه های اجتماعی خدمت صادقانه میکنید شک و شبه ای وجود نداره اما مثل یمن،عراق اخبار شیعیان آذربایجان را هم پوشش دهید و تفسیرهاتون هم صادقانه باشه
    ممنون
    ان‌شاءالله که منعکس میکنید.
    ۴:۵۳ صبح

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.