ماله کشی عجیب نماینده پیشین مجلس برای الهام علی‌اف

سه شنبه 8 فروردین 1402 - 09:01
https://iswnews.com/?p=90909

اخیرا ناصر نصیری، نماینده پیشین مجلس شهرستان گرمی استان اردبیل با انتشار پیام و نقشه‌ای از تحولات جهان اسلام (!) مدعی شده‌اند که رسانه‌های ایرانی بر طبل جنگ می‌کوبند و بر “اهانت به شیعیان آذربایجان” و “توهین به الهام علی اف و همسرش” که محبوب ملت جمهوری آذربایجان (!) هستند، تمرکز کرده‌اند.
ناصر نصیری رسانه‌ها را از صحبت درباره تهدیدات کریدور زنگه زور برحذر می‌دارد و می‌گوید این کار می‌تواند بحران بزرگتری را در منطقه شکل دهد! وی در ادامه با تعریف و تمجید عجیب و غریب از الهام علی اف و همسرش، می‌گوید که ایران برای حل قضیه کریدور زنگه زور که شاه کلید اقتصادی و صلح و دوستی و همه چیز منطقه (!) است، باید به جای تهدید و زور، از طریق مذاکره منافع خود را دنبال کند. ما نباید روابط با صد میلیون نفر با ۱۲۰۰ کیلومتر مرز با آذربایجان و ترکیه را فدای ۴۱ کیلومتر مرز با ارمنستان سه میلیون نفری کنیم! و…

پاسخ اظهارات غیرصحیح این فرد را باید در جنگ رسانه‌ای دولت باکو و صحبت‌های تند الهام علی اف علیه ایران دنبال کرد. گویا آقای نصیری چشمان خود را بر اظهارات مکرر ضد ایرانی الهام علی اف و گزارش‌های متعدد رسانه‌های آذری در توهین به رهبر انقلاب و دیگر مقامات ایرانی، آرمان‌های ایران و ارزش‌های شیعیان بسته و از طرح‌های مشترک ضد ایرانی جبهه متحد اسرائیل، ترکیه و دولت الهام علی اف غافل هستند!

همان طور که می‌دانید طرح اتصال زمینی آذربایجان به نخجوان و پس از آن به ترکیه، منجر به محدودیت اقتصادی ایران و تقویت مسیر کریدور میانی می‌شود که برای تضعیف ایران و روسیه تدارک دیده شده است. دیپلمات‌های اتحادیه اروپا و اسرائیل فارغ از تحولات داخلی و خارجی مناطق خود، شبانه روز به دنبال راههای تقویت کریدور میانی و حذف نقش ایران در منطقه قفقاز هستند و اخبار مرتبط با این موضوع در گذشته اطلاع رسانی شده است. آیا نصیری نسبت به این مسائل آگاهی دارد؟
آیا نصیری از جریمه و بازداشت گسترده اقشار مختلف مردم آذربایجان به اتهام برگزاری مراسم‌های مذهبی، و یا اتهامات واهی از طرفداری ایران تا قاچاق مواد مخدر اطلاعی ندارند؟ آیا سفرها و جولان دیپلمات ها و سیاستمداران آمریکایی و اسرائیلی در مناطق مرزی ایران و آذربایجان را ندیده‌اند؟ حضور تکفیری‌ها در آذربایجان و یا فروش تسلیحات اسرائیلی به آذربایجان چطور؟!

این حجم از غفلت اگر نشانه‌ی بی هویتی و خیانت نباشد، قطعا نشانه ناآگاهی است و بار دیگر تأسف می‌خوریم که در برابر هجمه عوامل دست نشانده و اراذل صهیونیست‌ها، باید پاسخگوی شبهات مقامات ناآگاه یا مغرضی باشیم که هر از گاهی به دنبال رفع سوءتفاهم با دشمنی دولت باکو و جلوگیری از تخریب الهام جان هستند.

ما و تمام رسانه‌های جبهه مقاومت و ایران به تأسی از همه‌ی کسانی که خالصانه در میادین جهاد از قره باغ تا سوریه و عراق مجاهدت کرده و به شهادت رسیدند، غیرتمندانه از مرزهای جغرافیایی، رسانه‌ای و سیاسی ایران و اسلام دفاع می‌کنیم و هیچگاه بیهوده و بر اساس منافع شخصی بر طبل جنگ نکوبیده‌ایم. بهتر است ناصر نصیری و همفکران او به جای انتشار مطالب سخیف، نگاهی به گفتار و عملکرد خود و دوستانشان در دولت باکو بیندازند و بیش از این به شعور مردم آذربایجان و دیگر مناطق ایران توهین نکنند.

دوستان از سایت “دیپلماسی ایرانی” تشکر کرده‌اند که یادداشتِ موهن یک ماله‌کش دولت باکو را از سایت خود پاک کرده است! از قضا، در وهله اول این سایت دیپلماسی ایرانی است که باید پاسخگوی این مطلب بی‌هویت باشد که چرا اجازه نشر چنین مطالبی را می‌دهد. تشکر نیازی نیست؛ بازخواست کنید تا “آزادی بیان” را با “ضربه به منافع ملی” اشتباه نگیرند! حواس ما به شما هست…

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. سپهر ستاری سه شنبه, ۸ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

    من یه وقت هایی در عجبم چطور بعضی از نمایندگان با این سطح از شعور و درک سیاسی و اجتماعی به مقام نمایندگی رسیدن و این از ضعف های جمهوری اسلامی هست

    پاسخ
    1. سورنا چهارشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷

      متاسفانه برخی مشابه همین جناب هستن که مانع از دیده شدن خطرات این استان جدا شده یعنی آذربایجان شمالی و روابط تنگاتنگش با اسرائیل میشن و احتمالا منافعی نیز از این رهگذر دشت میکنند. اینگونه افراد در کشورهای دیگر مثل همین ترکیه به خیانت محکوم و مورد تحقیر مردم و نفی بلد میشوند.

  2. mirza سه شنبه, ۸ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

    شهر که شلوغ میشه قورباغه هفتیر می کشه

    پاسخ
  3. سجاد سه شنبه, ۸ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

    لابی آذربایجان مجلس قبل بوده الانم هست کسی جلوی یاوه گویی آذربایجان نمیگیره

    پاسخ
  4. محمدمهدی بندرچی سه شنبه, ۸ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

    **** درود. اقای بندرچی به شخصه موافق بسیاری از مطالبی که فرمودید هستم اما متاسفانه امکان انتشار نظر شما وجود ندارد. به هیچ عنوان مایل نیستم حتی سر سوزنی مدیون افرادی که اشاره کردید بشویم … ***

    پاسخ
    1. محمدمهدی بندرچی سه شنبه, ۸ فروردین, ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

      بله متوجه هستم. جای آنست که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خزف می شکند بازارش. همین که یک سر به مطالب بنده در آن سایت بزنید قطعا متوجه خون دلها می شوید. وقتی علیه توهین مصی علینژاد به حضرت زینب مطلب می نویسیم و طرف می گوید چرا می گویید فتنه ۸۸عامل همه این تحریم ها و درگیری ها شده دیگر اوج مدفون شدن حقایق را لمس کنیم. نوشتم تا شاید به گوش دلسوزانی برسد که میتوانند جلوی این خیانت ها به کشور را بگیرند وگرنه با کامنت و تحلیل امید به تغییر چه چیز می شود داشت.

  5. ساسان سه شنبه, ۸ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

    نفوذ پانترکیسم و تجزیه طلبی و بیگانه پرستی و قوم گرایی ضد میهنی تا رده های بالا رو میشه به وضوح دید

    پاسخ
  6. عبداله سه شنبه, ۸ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

    حضرات
    اینکه ما نتوانستیم در مورد قراباغ به یک سیاست گذاری کارآمد برسیم بی شک لابی قوی ترکیه و جمهوری اذربایجان در میان مقامات کشورمان است. تجربه بیست و چند ساله من نشان می دهد که پشت این لابی منافع قوی و گسترده اقتصادی نهفته است و سرمایه گذاری برخی وطن فروشان در جمهوری آذربایجان و ترکیه
    ای کاش نهاد های نظارتی فعالیت های اقتصادی این آقایان را رصد می کردند
    گول ظاهر افراد و گرایش افراد را نخورید

    پاسخ
  7. پندار سه شنبه, ۸ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

    آن ۴۱ کیلومتر حکم امنیت ملی ایران و خطوط قرمز ما را دارد دقیقا مشابه چیزی که امنیت ملی روس ها را تهدید کرد تا این ها به اوکراین حمله کنند امنیت ملی شوخی نیست چیزیه که کشورها حاضرن براش بجنگن و حتی وارد جنگ های بزرگ فرسایشی هم بشن ما برای این ۴۱ کیلومتر , با عربستان هم آشتی کردیم تا لازم شد وارد نخجوان شویم و نخجوان را برگردانیم و داخب سیونیک هم پایگاه های نظامی مشترک با ارامنه بزنیم تا ترکیه خواست ورود کنه ما با ترکیه هم وارد جنگ خواهیم شد آمریکا و ناتو هم ورود کنند ما برای همین ۴۱ کیلومتر با آمریکا و ناتو هم وارد جنگ خواهیم شد شوخی نداریم چون اگر این ۴۱ کیلومتر برود رگ حیاتی ایران می افتد زیر دست کشورهایی که متعادل نیستند و روسیه هم از جنگ اوکراین دربیاد معلوم نیست چه سیاستی در پیش بگیره یعنی شاید مثلا برای ترانزیت شمال جنوب از دریای کاسپین هم به مشکلاتی بخوریم مسیر انرژی و … همه چیز بسته می شود وضعیت عراق و سوریه هم که معلوم نیست پس بعدش باید برای ترانزیت , انرژی و … دونه دونه از ترک ها خواهش و التماس داشته باشیم باج بدیم تا آن ها بله را بگویند ! همین هایی که امروز از اهرم آب بهره می برند تا کشورهای منطقه را زیر فشار بگذارن من خودم اردبیلی هستم و گویا چاره ایی نیست که به وقت بحران , خود ما آذری ها بریم سراغ جریان الاغ های پانترک و جریان نفوذ آرانی , جمهوری اسلامی در بدترین وضعیت تاریخی اوائل انقلاب اجازه نداد ۱ سانت از این خاک کم بشه الان هم اگر به آن نقطه برسد که این ها وارد سیونیک بشن برخورد نظامی سختی خواهد کرد که در تاریخ ثبت شود اما به شخصه دوست دارم که الهامی ها وارد سیونیک بشن چون ما به این شکل می توانیم نخجوان را برگردانیم و از راه ساده و سریع به ایروان برسیم .

    پاسخ
  8. علی جلالی فر سه شنبه, ۸ فروردین, ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

    آقای نصیری که با *******که فکرمیکنند چنین کسی برایشان کارمیکند این آقا الاخبار داخل آذربایجان که شیعه ها نمی توانند مجلس عزای دهه محرم برای امام حسین ع برگزارکنند وهر طلبه را می‌گیرند به جیبش تریاک می‌اندازند ودستگاه امنیتی می‌گوید یا باید این موادمخدر راقبول کنی که ۳سال زندان دارد والا مینویسم جاسوس ایران است ما با ملت مظلوم شیعه آذربایجان دشمن نیستیم این الهام واطرافیان او بدستور صهیونیسم ها با ما به طبل دشمنی می‌زنند نمی دانم این نصیری با چه معیاری به مجلس راه یافته توهم که حرف دشمنان ایران آنطورکه غربی‌ها می‌گویند طبال میزنی نه آقا هنوز دلاوری مردان جنگ زنده اند مردم ساده دل را خواهشن فریب ندهید شما چشم خودرا به داخل آن کشور بسته اید ولی ما هوشیاروبیداریم توبه کنید

    پاسخ
  9. amir چهارشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

    احسنت به شما و همکارانتان در سایت تحولات جهان اسلام….از این مسئولان خائن در کشور کم نیست خیلی زیاده…حیف اینجا نمیشه بعضی حرفها رو زد این اقای نماینده بجای اظهار نظر در باره الهام جان بهتره یه فکری برای مهار تورم کنه که مردم رو به خاک سیاه نشونده.
    یا علی

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.