– ویدیویی از مقابله سامانه پدافندی ارتش روسیه با اهدافی در آسمان شهر بلگورود واقع در غرب روسیه.
منابع محلی در بلگورود از وقوع دو انفجار در آسمان خبر داده‌اند که به احتمال زیاد مربوط به مقابله پدافند روسیه با حملات موشکی و یا پهپادی ارتش اوکراین است.

– لحظه اصابت موشک ارتش روسیه به انبار غلات اوکراین در منطقه سینلنیکوفسکی واقع در استان دنیپروپتروفسک. طبق اظهارات مقامات محلی دنیپروپتروفسک این حمله تلفات جانی به دنبال نداشته است.
با توجه به جزئیات موشک در این ویدیو، به نظر می‌رسد که ارتش روسیه در این حمله از موشک هوا به سطح Kh59-mk2 استفاده کرده باشد.

– حمله پهپادی ارتش اوکراین به شناورهای روسی
رسانه‌های اوکراینی ویدیویی از حمله پهپاد بیرقدار ارتش اوکراین به شناورهای روسی منتشر کرده‌اند.
بر اساس اطلاعات موجود در ویدیو، حملات در ساعت های ۴:۳۸ و ۴:۵۱ صبح ۲ می میلادی (۱۲ اردیبهشت) و در فاصله ۸۰ متری و ۷۰۰ متری از سواحل جزیره زمینی (Zmeiny) انجام شده است.

– هشتمین سالگرد کشتار خانه اتحادیه کارگری در اودسا

در دوم می ۲۰۱۴ میلادی (۱۲ اردیبهشت ماه سال ۹۳) و در جریان درگیری طرفداران دولت ویکتور یانوکویچ (طرفدار روسیه) و ملی گراهای اوکراین (نازی ها) در شهر اودسا، افراد ناشناس بیش از ۳۰۰ نفر در ساختمان خانه اتحادیه کارگری را محبوس کرده و پس از قتل چندین نفر از آنها، ساختمان را به آتش کشیدند!
طی این حادثه ۴۸ نفر به طرز وحشتناکی کشته شده و بیش از ۲۴۰ نفر در سطوح مختلف دچار سوختگی و جراحت شدند.

– تصاویر این کشتار، نشان از قتل یک زن باردار با سیم دارد و ویدیویی از لحظه این قتل موجود است که در آن فردی می‌گوید: او یک زن است او را نکشید، و بعد افراد دیگری با سر دادن شعار می‌گویند که او یک زن نیست، یک تجزیه طلب است و سپس پرچم اوکراین از پنجره محل واقعه برافراشته می‌شود! همچنین افرادی که قصد خروج از ساختمان را دارند در آستانه پنجره‌ها مورد تیراندازی افراد ناشناس قرار می‌گیرند.

در پی این حادثه دولت موقت اعلام عزای عمومی کرد و دولت های بعدی اوکراین اقدام خاصی برای کشف حقیقت و شناسایی عوامل این کشتار انجام ندادند. از این رو، روس‌تبارها و خانواده های جان باختگان این حادثه، سازمان های اطلاعاتی آمریکا و نازی‌ها (ملی گراهای اوکراین) را عامل حادثه عنوان کرده و هر ساله مراسم یادبودی را برای آن جنایت برگزار می‌کنند.

حوادث دومین روز ماه می ۲۰۱۴ میلادی در شهر اودسا، جزء خونبارترین ناآرامی‌های اوکراین پس از درگیری‌های کیف که منجر به سقوط دولت یانوکویچ شد، بود. در جریان درگیری‌های اودسا بیش از ۸۰ نفر کشته شدند که تعدادی زیادی از آمار مربوط به کشتار محبوس شدگان ساختمان اتحادیه کارگری است.

– تصاویری از کشتار ساختمان اتحادیه کارگری شهر اودسا در ۲ می ۲۰۱۴ میلادی

هشدار +۱۸: این خبر حاوی تصاویری است که ممکن است که برای همه مناسب نباشد.

اخبار جنگ اوکراین در روزهای گذشته:

روز ۱روز ۲روز ۳روز ۴روز ۵روز ۶روز ۷روز ۸روز ۹روز ۱۰روز ۱۱روز ۱۲روز ۱۳روز ۱۴روز ۱۵روز ۱۶روز ۱۷روز ۱۸روز ۱۹روز ۲۰روز ۲۱روز ۲۲روز ۲۳روز ۲۴روز ۲۵روز ۲۶روز ۲۷روز ۲۸روز ۲۹روز ۳۰روز ۳۱روز ۳۲روز ۳۳روز ۳۴روز ۳۵روز ۳۶روز ۳۷روز ۳۸روز ۳۹روز ۴۰روز ۴۱روز ۴۲ روز ۴۳روز ۴۴روز ۴۵روز ۴۶روز ۴۷روز ۴۸روز ۴۹روز ۵۰روز ۵۱روز ۵۲روز ۵۳روز ۵۴روز ۵۵روز ۵۶روز ۵۷روز ۵۸روز ۵۹روز ۶۰روز ۶۱ روز ۶۲ روز ۶۳روز ۶۴ روز ۶۵ و ۶۶روز ۶۷

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.